Her kan du læse nærmer om de kompetencer, jeg har fået i forbindelse med min uddannelse💡 |
-
Webudvikling
Under min uddanelse har jeg lært at udvikle en hjemmeside vha. forskellige metoder og værktøjer
-
Grafisk content
Grafisk content er visuel kommunikation. Som en virksomhed bruger man grafisk content til at formidle sine budskaber igennem noget visuelt. Man støder på grafisk design over alt i din hverdag. Dette gælder alt fra webdesign til reklamer på sociale medier.
-
Neuro markedsføring
Neuromarketing er en teknik, der bruger hjernens reaktioner til at manipulere vores adfærd som forbrugere. Nuromarketing er baseret på forståelsen af, hvordan hjernen reagerer på forskellige stimuli, såsom farver, former, lyde og billeder. Jo bedre du forstår, hvordan hjernen fungerer, jo bedre kan du udnytte dens reaktioner til at forbedre din content
-
E-commerce
HVAD ER E-COMMERCE? E-handel betyder at købe og sælge produkter på internettet. Dette indebærer både fysiske og digitale produkter, samt serviceydelser. E-handel foregår typisk via webshops eller e-butikker og er derfor både præget af et B2C-segment men også B2B-segment. E-handel har vokset hurtigt i løbet af de seneste par år, og der er ingen tegn på, at…
-
Video content
Video content er en form for markedsføring, hvor video er det bærende element. I video marketing bruger man video i stedet for tekst og stillebilleder, til at fortælle og promovere sit budskab. Video content dækker over alt indhold, der distribueres gennem en video.
-
Marketing simulation
En marketing-simulation er en computerbaseret, interaktiv metode til at simulere og lære om markedsføringsstrategier og beslutninger i en realistisk virtuel forretningsverden. Formålet er at give deltagerne praktisk erfaring med at træffe beslutninger og se konsekvenserne af disse beslutninger i en sikker og kontrolleret miljø.
-
AI i Marketing
AI I MARKETING Kunstig intelligens (AI) har revolutioneret mange brancher, og marketing er ingen undtagelse. AI-marketing handler om at bruge kunstig intelligens til at automatisere, optimere og forbedre marketingaktiviteter. Ved at analysere store mængder data kan AI give virksomheder dybere indsigter i deres kunder og deres adfærd. Typer af AI, der benyttes i marketing Generativ…
-
E-mail marketing
INTRODUKTION E-mail marketing er en digital markedsføringsstrategi, hvor virksomheder sender e-mails til en målrettet gruppe af modtagere. Målet er at opbygge relationer, skabe kendskab til produkter eller tjenester, fremme salg og øge kundeloyalitet. E-mails kan indeholde alt fra nyhedsbreve, tilbud, kampagner eller personaliserede anbefalinger. Denne type marketing gør det muligt at nå direkte ud til…
-
Marketing specialisering
GRAFISK CONTENT HVAD ER GRAFISK CONTENT Grafisk content referer til visuelle elementer, der bruges til at kommunikere budskaber, opbygge brandidentitet og engagere målgrupper. Det omfatter blandt andet logodesign, illustrationer, infografik, animationer og tryksager som brochurer og emballage. Målet med grafisk content er at understøtte strategisk kommunikation og optimere brugerinteraktionen på tværs af forskellige platforme. Det…
-
Kreativ og effektfuld markedsføring
HVAD ER KREATIV OG EFFEKTFULD MARKEDSFØRING? Kreativ og effektfuld markedsføring handler om at udvikle og implementere markedsføringsstrategier, der både fanger opmærksomheden og skaber en målbar effekt på målgruppen. Det kræver en kombination af innovation, forståelse for kundeadfærd og evnen til at levere værdi, samt at måle den. Hvorfor er kreativitet vigtig i markedsføring? Kreativitet er afgørende…
-
Performance marketing & effektmåling
DATA ER DIN BEDSTEVEN INDENFOR PERFORMANCE MARKETING Der findes ingen formel for den helt perfekte content marketing, men med de rette data kommer man betydeligt tættere på at knække koden til effektiv markedsføring. Datadrevet content marketing er nemlig en proces, hvor det handler om at udvælge, skabe og distribuere indhold baseret på data .Når det…